Loading

Rembrandt

Branding, Design

Vraag

Toen Lunchroom Rembrandt besloot om naar een nieuw pand te verhuizen zochten ze een nieuwe en passende website, menukaart en nieuwe huisstijl. Om een nieuwe weg in te kunnen slaan waren ze op zoek naar een chique, gewaagde en strakke uitstraling. Hier moest alles bij aansluiten. Dankzij de kleurkeuze van dark olive en orange is er een modern en gedurfd concept ontstaan.

Concept

Door de stoere en gedurfde uitstraling van Lunchroom Rembrandt was er op het gebied van design veel mogelijk. Voor de menukaart hebben we gekozen voor de kleur olive. Dit geeft een frisse, eigentijdse, maar ook chique uitstraling die in combinatie met de pakkende kreten uitnodigt om één van de heerlijke tosti’s te kiezen. Een gewaagde stijl van fotografie maakt het geheel compleet.

Everything is wine with me

What the font

In tegenstelling tot andere projecten ontstond dit logo dankzij een passend font. Dit lettertype sprak de eigenaar van Rembrandt direct aan. Stoer, gedurfd en eigentijds: iets waar de lunchroom in uitblinkt.

Kleur

Dark olive is één van de kleuren die eruit springt in het logo.

Achtergrond

Dankzij deze stoere achtergrond krijgt het logo meer diepgang.

Huisstijl

Om van alles één geheel te maken zonder dat het eentonig wordt hebben we meerdere kleuren gebruikt die in het straatje van Rembrandt passen. Zo ontstaat er eenheid en herkenning, maar blijven we vasthouden aan de gewaagde uitstraling die de lunchroom uit wil dragen.

Wijnkaart

 

Lunchkaart