Loading

Twinning Energy

Branding

Vraag

Waterstof als brandstof; dat is waar Twinning Energy voor staat. Om die boodschap over te kunnen brengen zijn wij gevraagd om een logo met bijpassende huisstijl te creëren. Een dynamisch en vooruitgaand logo dat vooral de energie en het recycle proces weergeeft. Het logo moest een verbinding weergeven die mensen vooruit laat gaan naar deze manier van energiezuinig rijden.

Concept

Om vooral het recycle- en milieu aspect in een logo te krijgen zijn we gestart met twee pijlen die men herkent van het recyclen. Dit was ons startpunt om door te ontwikkelen naar een mooi, strak en vooral goed passend logo voor onze klant. Door het lijnenspel en de werking van de schaduwen is er een logo ontstaan dat perfect past bij de boodschap die Twinning Energy uit wil dragen.

Our energy, your
drive

Beeldmerk

Het proces van het creëren van een logo begint bij ons altijd met pen en papier. Op deze manier kunnen wij onze creativiteit de vrije loop laten. Uiteindelijk ontstaat er iets wat perfect aansluit op de wens van onze klant. Op deze manier maken wij een uniek logo.

Diepte creëren

De positionering van de schaduwen wordt niet zomaar bedacht. Dit gebeurd aan de hand van een lijnenspel binnen het logo. Op deze manier ontstaat er diepte in het beeldmerk.

Huisstijl

Zodra het beeldmerk gemaakt is begint de volgende stap in het proces, namelijk het toepassen van het logo in een huisstijl die bij het bedrijf past. We hebben het lijnenspel teruggebracht in deze huisstijl. Op die manier creëer je herkenning voor de klanten. Deze huisstijl straalt het schone uit van de waterstof die Twinning Energy gebruikt als brandstof.